/Files/images/20210302_100347.jpg

У 2020-2021 н.р. педагогічний колектив початкової школи буде продовжувати працювати над проблемним питанням „ Забезпечення наступності у навчально-виховному процесі між дошкільною та початковою ланками освіти як основа розвитку ключових компетентностей здобувача освіти.”

З метою покращення педагогічної діяльності вчителі та вихователі працюватимуть над такими питаннями:

1.Впровадження творчого досвіду та досягнень педагогічної та психологічної науки.

2.Всю навчально-виховну роботу школи привести у відповідність з вимогою закону „Про освіту”, Закону „Про мови”, положення „Про загальноосвітній заклад”, про педагогічну раду, про внутрішню систему забезпечення якості освіти, про академічну доброчесність, постанови „Про організацію навчально-виховної роботи у початкових класах”, Закону України „Про дошкільну освіту і виховання”, Конституції України, Статуту Шешорської початкової школи і правил внутрішнього трудового розпорядку для працівників закладу.

3.Удосконалювати методичну роботу на основі творчості і пошуку, запровадження нетрадиційних форм школи вищої майстерності, інтегрованих уроків.

4.Продовжувати вивчення курсу «Християнська етика».

5.Ефективно використовувати на уроках, заняттях загальнонародні традиції, звичаї народного і родинного календаря та створювати сприятливі навчально-матеріальні, соціально-побутові і психолого-педагогічні умови для фізичного, розумового, художньо-естетичного, патріотичного і духовного розвитку дітей.

6.Створювати сприятливі умови для фізичного, розумового, художньо-естетичного, патріотичного і духовного розвитку дітей.

7.Працювати над піднесенням рівня навчання і виховання учнів, розвивати у них інтерес до навчання, прагнення систематично поповнювати і розширювати знання, уміння застосовувати їх у практиці.

8.Здійснювати національне та патріотичне виховання вивчаючи гуцульські традиції .

9.Урізноманітнювати і вдосконалювати форми і методи проведення уроків, занять у групах, як основні форми навчання і виховання дітей, чітко визначити навчальну, розвиваючу і виховну мету та прогнозувати кінцевий результат кожного уроку, заняття, раціонально визначати об’єм і характер матеріалу безпосередньо на уроках та заняттях.

10.Створювати належні умови для навчання та виховання дітей в НУШ.

11.Управлінську діяльність будувати на основі найновіших досягнень психолого-педагогічної науки і практики. В ході атестаційної роботи у школі глибше вивчати, популяризувати досвід роботи кращих педагогів школи. Зміцнювати і вдосконалювати навчально-матеріальну базу школи, залучивши батьків, спонсорів, шефів. Виробляти в працівників та учнів бережливе ставлення до шкільного майна.

Кiлькiсть переглядiв: 182

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.